Inställningar

Vår webbplats använder sig av cookies. Genom att fortsätta använda vår webbplats godkänner du att vi använder cookies. Om du inte godkänner vårt användande av cookies bör du ändra din webbläsares inställningar för cookies eller undvika att använda Fastighetsnabbens webbplats. Notera att om du avaktiverar cookies kan det påverka upplevelsen av Fastighetsnabbens webbplats. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Fastighetssnabbens kundportal

Kundportal

Upplever ni att det är svårt att få en samlad överblick över allt som rör skötseln och driften av era fastigheter? Fastighetssnabbens kundportal är en uppskattad och smidig lösning för alla våra kunder.

Kundportalen är vår digitala kontaktväg med våra kunder. Där kan de följa det mesta som pågår i uppdragen. De kan alltid själva söka och få tillgång till den information om sina fastigheter som de önskar. Våra kunder har full insyn i hur vi sköter hanteringen kring vårt uppdrag på en specifik fastighet. Kundportalen ställer höga krav på oss som leverantör. För att varje kund ska ha tillgång till aktuella uppgifter innebär detta att vi måste hålla portalen a-jour varje dag, ett viktigt steg för att skapa större transparens och högre tillgänglighet. Det mesta av rapporteringen sker inom en timme!

Det här kan våra kunder bland annat göra:

  • Följa arbetsordrar och ärendestatus kring felanmälan
  • Se statistik på fastigheternas energiförbrukning
  • Följa status på myndighetsbesiktningar
  • Ha koll på arbetet enligt årsplaneringen av tillsyn och skötsel
  • Läsa och ladda ner aktuella dokument och protokoll från driftmöten, myndighetsbesiktningar och liknande
  • Se ekonomiska resultat och balansrapporter, årsredovisning, driftnettoutveckling, hyresreskontra
  • Se hyreslistor med eventuella vakanser, register på hyresgäster, uppsägningstider
Stäng
Fel användarnamn eller lösenord
Stäng

Logga in

För att kunna lämna intresseanmälningar måste du logga in:

Har du inte registrerat dig ännu?

Skapa konto