Platschef i Norrköping och Västerås

Fastighetssnabben är inne i en expansiv fas och nu etablerar vi verksamhetskontor i Norrköping och Västerås. Vi har spännande uppdrag på dessa orter med omnejd och det finns stora utvecklingsmöjligheter där. Känns det inspirerande att vara med på vår tillväxtresa och vara en viktig del i att bygga upp ett väl fungerande team på orten, då är detta rätt tjänst för dig!

Fastighetssnabben arbetar med drift och förvaltning av bostadsfastigheter och kommersiella fastigheter. Vi erbjuder komplett förvaltning med allt från drift, underhåll, hyresadministration, redovisning, bokslut till energianalys och optimering samt teknisk due diligence. Bland våra kunder märks såväl större som mindre fastighetsägare samt stat och kommun.

Fastighetssnabben bedriver verksamhet i Gävle, Gällivare/Kiruna, Luleå, Umeå, Östersund, Sundsvall/Härnösand, Söderhamn/Hudiksvall, Borlänge/Falun, Uppsala/Stockholm och etablerar oss nu i Norrköping och Västerås. Vi omsätter ca 180 miljoner och har ca 160 anställda.

Som platschef ansvarar du för att skapa goda förutsättningar för medarbetarna att utföra sina uppdrag med rätt kvalitet på rätt tid, se till att de tar ansvar och utvecklas i sina roller. Du ansvarar för att kommunikationen fungerar såväl internt som externt mot uppdragsgivare. Du ser till att verksamheten bedrivs i enlighet med företagets policys, regler, affärsidé, värdegrund och kontinuerligt verkar för att Fastighetssnabben utvecklas.

Uppdragsgivare: Fastighetssnabben AB

Ort: Norrköping eller Västerås

Ansökan: Vi samarbetar med Randstad vid denna rekrytering. Ansök här Platschef i Norrköping eller Platschef i Västerås

Sista ansökningsdag: Skicka gärna in din ansökan omgående då urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdatum 15 januari 2017.

För information: Norrköping – Karin Carlsson karin.carlsson@randstad.se
Västerås – Maria Frisk maria.frisk@randstad.se

Kvalifikationer: Vi söker dig som vill vara med att bygga upp en ny verksamhet på orten och som har erfarenhet skapa sammansvetsade team. Erfarenhet från fastighetsförvaltning är en merit men inget krav.

Du kommer på sikt att ha personalansvar för ca 15-20 personer och hanterar såväl utvecklingssamtal som lönesamtal. Du ska vara självgående och ha lätt för att ta folk och struktur för att hantera många olika uppdrag samtidigt. I din roll ingår att rapportera internt och se till att mål och nyckeltal uppnås.

Arbetet innebär mycket kontakter med kunder och personal varför det är viktigt att du är serviceinriktad, strukturerad och har en positiv framtoning.

Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Som person är du engagerad, nyfiken samt har ett stort intresse för allt som rör fastigheter. Gärna med goda kunskaper inom teknisk fastighetsförvaltning. Du har även förmågan att självständigt strukturera och organisera ditt arbete.

Stämmer detta in på dig så kan Fastighetssnabben erbjuda dig en tjänst i en organisation som präglas av stolta medarbetare som trivs tillsammans, ställer upp för varandra och kunderna.